Savina Premzel
Nagradne igre so postale pomemben del marketinške strategije številnih podjetij. Razlog za to je, da je to odličen način, da se poveča zanimanje in zvestoba kupcev do blagovne znamke. Nagradna igra, ki jo organizira podjetje omogoča, da se podjetje poveže s svojimi kupci in jih nagradi za njihovo zvestobo.
Letošnje leto smo posvetili številu 50. Vpeljali smo jo tudi v celoletno nagradno igro. Z nagradno igro, katere nagrada je izobraževalna delavnica pod vodstvom direktorja Marka Podgornika Verdeva, bomo nagradili kar 50 svojih sledilcev družbenih omrežij, s skupnim zneskom nagrade kar 50.000 evrov.
V nagradni igri lahko sodelujejo vsi, ki se zavedajo, da je podjetništvo neskončna igra in da je znanje največje bogastvo. Odziv na nagradno igro je presegel pričakovanja, kar kaže na to, da smo dosegli svoj namen.
Izobraževalna delavnica "Posel spreminjamo v igro" nas odlično opiše. Družina 170 zaposlenih z neskončnim načinom razmišljanja.
Direktor Marko Podgornik Verdev je po odmevnem zahvalnem govoru na podelitvi priznanja Vključi.Vse, zelo priljubljen predavatelj, ki ga želijo na številnih srednjih šolah, v različnih podjetjih in večini kongresov, ki se odvijajo letos.
Želimo mu, da se njegova blagovna znamka še naprej tako strmo vzpenja in krepi ter postane simbol voditeljstva, ki v ospredje postavlja pomen ekipe in vodenja z navdihom.